zaterdag, september 23, 2006

Spreekbeurt-onderwerp

Welk Lijdend Voorwerp zal ik kiezen voor mijn Beroemde Fotograaf/Fotografe voordracht?

Waar ben ik aan begonnen!
Alof ik al zo lekker ontspannen voor een groep een verhaal kan houden...

Wel een leuek onderwerp natuurlijk, beroemde Fotofgraaf m/v.
Maar er zijn er nogal wat van...

Lang getwijfeld over Lee Miller de beroemde britse Fotografe die als eerste de gruwelen van de Nazi-concentratiekampen aan het publiek van de Vrije Wereld liet zien. Om er vervolgens zelf geestelijk volledig aan onderdoor te gaan ...

Zeer weinig fotomateriaal te vinden op het web, helaas...
Wel een intrigerend persoon!
Verder met zoeken dus...

Ik kwam opeens Erwin Olaf tegen,..veel bloot, controverse en harde plassers...
Niets iets voor een vrolijke en luchtige spreekbeurt...

Herb Ritts....Hé, da's mooi!
Beroemd met zijn Fred the Tyre Guy...
Fraaie Zwart Wit fotografie!